Фильтр заказов
 
 
Найдено 106 заказов
Списком Плиткой
Программа 1 UAH
Нужно подтверждение на сайт о том, что клиент произвел пять проплат за товар.
Винница Действительно до 24.02.2018
1 предложение
фотограф на детский праздник 500 UAH
требуется фотограф на 3,5 часа,праздник в детском центре)))))можно начинающим фотографам))))присылайте свои предложения))))моя идеальная цена 500 грн
Винница Действительно до 22.08.2017
0 предложений
Копирайт 60 UAH
Необходимо писать “читаемые”, грамотные, уникальные тексты с уникальностью 95 % текст ру. Оплата 15 грн на карту приват. Моя почта maks_semashko@bk.ru
Винница Действительно до 16.11.2017
0 предложений
ntcn 300 UAH
Мовлення як вид людської діяльності завжди зорієнтоване на виконання певного комунікативного завдання. Висловлюючи думки і почуття, людина ставить конкретну мету — щось повідомити, про щось переконати тощо. Існує багато визначень тексту. Наведемо окремі з них. «Текст — це витвір мовленнєвого процесу, що відзначається завершеністю, об'єктивований у вигляді письмового документа, літературно опрацьований відповідно до типу документа, витвір, який складається із заголовка і ряду особливих одиниць (надфразових єдностей), об'єднаних різними типами лексичного, граматичного, логічного, стилістичного зв'язку, і має певну цілеспрямованість і прагматичну визначеність»[1] (І. Р. Гальперін)(рос.). «Текст — певна, з функціонально-смислового погляду упорядкована, група речень або їх аналогів, які являють собою, завдяки семантичним і функціональним взаємовідношенням елементів, завершену смислову єдність»[джерело?] (В. В. Одинцов). Найістотнішими текстовими ознаками є (А. П. Загнітко): цілісність; зв'язність; структурна організованість; завершеність. Текст — середній елемент схеми комунікації, яку можна уявити у вигляді триелементної структури: автор (адресант) → текст → читач (адресат). Як серединний (проміжний) елемент комунікативного акту текст виявляє свою специфіку у кодуванні і декодуванні. Щодо мовця (адресанта) текст є кодованою величиною, оскільки мовець кодує певну інформацію. Для сприйняття вміщеної у тексті інформації читач повинен її декодувати (А. П. Загнітко). Текст породжується мовцем, тим, хто пише, відповідно до його задуму, з потребою найкращого передавання змісту. Текст редагується на етапі внутрішньої, мислиннєвої підготовки, а в письмовому варіанті — також в процесі саморедагування, відповідно до стилістичних норм мови, комунікативної доцільності в кожній окремій ситуації.